حل ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در گرو تعامل دستگاه ها و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای است

حل ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در گرو تعامل دستگاه ها و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای است


عنصر مذهب باید به عنوان عامل بازدارنده در همه شهرها و استان های کشور روز به روز حفظ و تقویت شود‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار آیت الله سعیدی رییس قرارگاه 19دی استان قم و هیات همراه با تاکید بر این که مبارزه با مفاسد اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی کار یک نهاد و دستگاه نیست، فرمودند: در این خصوص همه باید دست به دست هم دهند؛ حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)، وزارت ارشاد، ناجا، صدا و سیما و رسانه ها همه باید دست به دست هم دهند و در حل مشکلات بکوشند و اگر تنها یک نهاد و دستگاه بخواهد در این زمینه ایفای نقش کند راه به جایی نخواهیم برد.

معظم له در ادامه بر لزوم هم افزایی دستگاه ها و نهادها و نیز و پرهیز از اقدامات جزیره ای در این خصوص، بر نقش عنصر مذهب به عنوان عامل پیشگیری از بسیاری مفاسد اخلاقی و اجتماعی تأکید نموده و افزودند: این عامل بازدارنده را باید نه تنها در قم بلکه در همه شهرها و استان های کشور روز به روز حفظ و تقویت کرد.

ایشان پایبندی به آموزه های دینی را سدی در برابر ناهنجاری های اخلاقی و مفاسد برشمرده و افزودند: در این خصوص همه دستگاه ها مسؤولیت دارند و باید ضمن همکاری و تعامل برنامه ریزی دقیقی را صورت دهند.

معظم له در پایان ضمن دعا برای حل مشکلات کشور بویژه مسائل اخلاقی و اجتماعی فرمودند: امیدوارم همه دست به دست هم دهند و برای حل این دغدغه ها کار ارزشمندی انجام شود.

captcha