رویداد خونین در یکی از دانشگاه های آمریکا، درس عبرتی برای همه جهانیان

رویداد خونین در یکی از دانشگاه های آمریکا، درس عبرتی برای همه جهانیان


اگر در یکی از دانشگاه‌های ایران یک نفر به این سرنوشت گرفتار شده بود، غربی‌ها غوغای عجیبی در جهان به راه می‌انداختند، کارشناسان و مشاورانی که حقوق‌بگیر آنها هستند، تحلیل‌های دشمن‌پسند خود را آغاز می‌کردند‌

آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی در درس خارج امروز، چهارشنبه، 29 فروردین ‌ماه با اشاره به مسأله امنیت در سایه اخلاق و ایمان، رویداد خونین جدید در یکی از دانشگاه‌های آمریکا را درس عبرتی برای همه جهانیان دانستند.

ایشان قتل عام دانشجویان در یکی از دانشگاه‌های آمریکا و کشته‌شدن 33 نفر در این حادثه را دلیل بر ناامنی دنیای مادی غرب عنوان کرده و افزودند: این رویداد نتیجه دوری از ایمان به خدا، منطق و عواطف انسانی است. 

معظم له فرمودند: اگر در یکی از دانشگاه‌های ایران یک نفر به این سرنوشت گرفتار شده بود، غربی‌ها غوغای عجیبی در جهان به راه می‌انداختند، کارشناسان و مشاورانی که حقوق‌بگیر آنها هستند، تحلیل‌های دشمن‌پسند خود را آغاز می‌کردند و تهمت‌های ناروایی از جمله نبودن آزادی، وجود فقر شدید، سنگینی شهریه دانشگاه و موارد دیگری را مطرح‌ می‌کردند، ولی حالا که این حادثه در کشور خودشان اتفاق افتاده است، آب از آب تکان نمی‌خورد و پس از گذشت چند روز، برای همیشه به وادی فراموشی سپرده می‌شود.
ایشان در ادامه اظهار داشتند: این رویداد باید درس عبرتی برای همگان باشد که بداننددر این دنیای ناامن با چه اشخاص بی‌انصاف و دور از منطقی سر و کار دارند. 
آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی در پایان فرمودند: همه مسلمانان باید با هم متحد شوند تا بتوانند روی پای خویش بایستند، حقوق خویش را به دست آورند و جلوی سلطه دیگران را بگیرند.

برچسب ها :
captcha