1. نقد برنامه هاى اقتصادى

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی

صفحه کاربران ویژه - خروج
مرتب سازی بر اساس
 
دائرة المعارف فقه مقارن ج 2
2. نظارت بر اجراى برنامه هاى موجودگفتار سوم:نظارت وسائل ارتباط جمعى
وسائل ارتباط جمعى با توجه به قدرت، نفوذ و فراگيرى مخاطبانش مى توانند با دعوت از كارشناسان، تدوين مقالات و ارائه طرح هاى اقتصادى به سيستم اقتصادى اعم از دولتى و خصوصى مدد رسانند.
تشكيل ميزگردهاى اقتصادى براى نقد و بررسى وضعيت موجود و تبيين نقطه مطلوب، مى تواند ره آورد مثبت رسانه ها باشد.
در واقع نظارت در اين عرصه به معناى نگاه كارشناسانه به سيستم اقتصادى كشور و به چالش كشيدن آن است كه آثار سازنده خود را خواهد داشت و جامعه را در مسير اقتصاد سالم، توأم با عدالت و حفظ منافع قشرهاى ضعيف پيش مى برد.
2. نظارت بر اجراى برنامه هاى موجودگفتار سوم:نظارت وسائل ارتباط جمعى
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Lotus
Mitra
Nazanin
Titr
Tahoma