در پی دستور آیت الله العظمی مکارم شیرازی؛ علامه جعفری به اعتصاب غذا پایان داد

در پی دستور آیت الله العظمی مکارم شیرازی؛ علامه جعفری به اعتصاب غذا پایان داد


«حجت الاسلام علامه راجه ناصر عباس جعفری» در مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهادت سید عارف حسین الحسینی، با ایراد سخنانی گفت: با وجود وخامت حال، ما در جلسه شورای مرکزی مجلس وحدت مسلمین  تصمیم گرفته بودیم که به اعتصاب غذا ادامه دهیم اما به دستور مرجعیت و احترام علماء، پایان آن را اعلام می کنیم‌

در پی دستور آیت الله العظمی مکارم شیرازی، روحانی فعال پاکستانی، در هشتاد و پنجمین روز اعتصاب غذای خود پایان این اعتصاب را اعلام کرد.
«حجت الاسلام علامه راجه ناصر عباس جعفری» در مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهادت سید عارف حسین الحسینی، با ایراد سخنانی گفت: با وجود وخامت حال، ما در جلسه شورای مرکزی مجلس وحدت مسلمین  تصمیم گرفته بودیم که به اعتصاب غذا ادامه دهیم اما به دستور مرجعیت و احترام علماء، پایان آن را اعلام می کنیم.
وی تأکید کرد: تا رسیدن به همه مطالبات مشروع خود، تحصن احتجاجی خود را ادامه خواهیم داد.
شایان ذکر است در پی وخامت حال علامه راجه ناصر عباس جعفری، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با ارسال نامه به وی، از ایشان خواستند که به این اعتصاب پایان دهد. علامه جعفری از روز جمعه 24 اردیبهشت 1395 در کمپی واقع در باشگاه رسانه های "اسلام آباد" پایتخت، دست به اعتصاب غذا و تحصن زد. وی این کار را در اعتراض به ادامه ظلم و خشونت علیه پیروان اهل بیت علیهم السلام انجام داد و با وجود از دست دادن 34 کیلو از وزنش و وخیم شدن حال، دست از مقاومت نکشید.

captcha