پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی دامت برکاته در پی وقایع اخیر عربستان

پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی دامت برکاته در پی وقایع اخیر عربستان


ما معتقدیم خداوند متعال این خون های به ناحق ریخته شده را همچون خون شهدای افغانستان، پاکستان، یمن، عراق، سوریه و دیگر بلاد اسلامی، بی پاسخ نخواهد گذاشت‌

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

خبر اعدام ده ها تن از جوانان مسلمان در حجاز آن هم به شکل فجیع و بی رحمانه‌ای توسط آل سعود، قلب تمام مسلمانان آزاده را جریحه دار نمود. پیامبر اسلام صلّی الله علیه وآله وسلّم مبعوث گشت تا کرامت انسان را به او بازگرداند و رحمانیت دین خدا را بر همگان ثابت کند امّا می‌بینیم که در این عصر رفتارهای وحشیانه دوران جاهلیت به نام اسلام احیاء شده است و با پشتیبانی عقیده تکفیر و حلال شمردن خون بی‌گناهان به بهانه‌های واهی، چهره پاک و پر محبت اسلام را مخدوش نموده است.

در این دوران که مستکبران، مجامع به اصطلاح بین المللی و مدّعیان، از حقوق بشر فراتر رفته‌اند و فریاد دفاع از حقوق حیوانات سر می‌دهند در برابر چنین جنایت وحشیانه‌ای سکوت کرده‌اند و در حالی که تمام آزادگان عالم این کشتار وسیع و فاجعه بار را محکوم کرده‌اند گویا دلارهای کثیف آل‌سعود زبانشان را بند آورده است.

ما معتقدیم خداوند متعال این خون های به ناحق ریخته شده را همچون خون شهدای افغانستان، پاکستان، یمن، عراق، سوریه و دیگر بلاد اسلامی، بی پاسخ نخواهد گذاشت و در روزگاری نزدیک به دست اولیاءش انتقام خون آنان را خواهد گرفت.

خداوند ارواح مطهّر این شهدا را با ارواح ملکوتی پیامبر و اهل بیت طاهرینش صلوات الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خانواده ها و عموم بازماندگان خصوصاً مردم عزیز منطقه قطیف و أحساء أجر جزیل و صبر جمیل عنایت فرماید.


قم ـ ناصر مکارم شیرازی
24 اسفند 1400

captcha