اگر بسیجیان کشور دست به دست هم بدهند تمام مرزهای کشور را در تسخیر خود دارند

اگر بسیجیان کشور دست به دست هم بدهند تمام مرزهای کشور را در تسخیر خود دارند


در حال حاضر کتاب‌ها و تألیفات فراوانی در حوزه اسلامی و دین صورت گرفته است که همگی به برکت جمهوری اسلامی است.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در این دیدار انقلاب اسلامی ایران را یک نسیم سعادت اسلامی ارزیابی کردند و فرمودند: امروز در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم، در حال حاضر کتاب‌ها و تألیفات فراوانی در حوزه اسلامی و دین صورت گرفته است که همگی به برکت جمهوری اسلامی است. پیش از این کتاب‌های دینی به صورت‌های مختلف و زبان روز نوشته نمی‌شد.

ایشان با اشاره به وجود بسیجیان جان بر کف گفتند: اگر بسیجیان کشور دست به دست هم بدهند تمام مرزهای کشور را در تسخیر خود دارند. ما تا زمانی که این جوانان با ایمان را داریم دشمن مأیوس است اگر روزی جوانان و بسیجیان عزیز را از دست ما بگیرند مصیبت آغاز می‌شود. در مسئله فن‌آوری هسته‌ای ، زورگویان دنیا در حال عقب‌نشینی هستند، اول تهدید کردند ولی زمانی که دیدند ملت و دولت و مجلس محکم ایستادگی کردند، عقب‌نشینی کردند.

معظم له فرمودند: ما به کسی حمله نمی‌کنیم و بدنبال آن هستیم که دشمن جرأت حمله به ما را نداشته باشند ، زیرا دشمن‌های ما افراد بی‌منطق هستند.

ایشان بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص نقض حقوق بشر در ایران را مورد اشاره قرار دادند و تأکید کردند: اروپا بیانیه صادر کرده که در ا یران حقوق بشر رعایت نمی‌شود. این اتحادیه اروپا فرانسه کنار خود را نمی‌بیند؟ با آن رسوائی‌ها، آیا در آنجا حقوق بشر رعایت می‌شود؟ اتحادیه اروپا زندان‌های مخوف سیا را نمی‌بیند؟ و آیا اینها نقض حقوق بشر نیست و رعایت حقوق بشر تنها وظیفه ایران است. چرا میلیون ها نفر محروم در فرانسه به جرم اینکه تنها نژادشان با فرانسویان اصلی تفاوت دارد و در محرومیت بسر می‌برند را نمی‌بینند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی دین را تشنه پیام تشیع و اسلام ارزیابی کردند و فرمودند: مردم دین اسلام را در فرهنگ تشیع مطالعه می‌کنند. این یک فرصت طلایی است که باید ما از آن استفاده کنیم.

برچسب ها :
captcha