افتتاح دارالقرآن اراک توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی

افتتاح دارالقرآن اراک توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی


روحانیان باید با شناخت ادبیات روز و مورد قبول جوانان، مسایل عقیدتی را برای این قشر آینده ساز بازگو کنند.‌

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به اراک، در جمع روحانیان و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک، افزودند: در برابر این نقطه قوت، وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ها که مسایل ضد اخلاقی را ترویج می‌کنند به عنوان مانع خودنمایی می‌کند.
ایشان فرمودند: وجود رسانه‌های ضد اخلاقی، جوانان کشور را در معرض خطر شدید قرار داده است و این رسانه‌ها به همراه صدها سایت اینترنتی شبهه افکنی کرده و قصد ایجاد انحراف را در مردم دارند.

معظم له با بیان این که روحانیان باید با آشنایی کامل از مسایل روز، به شبهه‌های موجود پاسخ دهند و روشنگری کنند، خاطر نشان ساختند: اگر جوانان دچار شبهه شوند، دشمن به راحتی به اهداف شوم خود دست می‌یابد.
ایشان فرمودند: همچنین روحانیان باید با شناخت ادبیات روز و مورد قبول جوانان، مسایل عقیدتی را برای این قشر آینده ساز بازگو کنند.

معظم له ادامه دادند: امروز یکی از وظایف دولت، احیای حوزه‌های دینی، مساجد و مراکز علمی است که این امر به پاسخ گویی به شبهه‌های دینی کمک می‌کند.
ایشان فرمودند: همچنین دولت باید نسبت به چاپ کتابهای دینی و عقیدتی تلاش بیشتر کند تا بتوان پیام دین را در مقابل مخالفان به جهان صادر کرد.
معظم له افزودند: همه باید باهمکاری، بیداری و هوشیاری برنامه‌های تبلیغی اسلام را به پیش ببریم.

برچسب ها :
captcha