دیدار رئیس و هیئت رئیسه مجلس با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

دیدار رئیس و هیئت رئیسه مجلس با آیت الله العظمی مکارم شیرازی


صبح روز جمعه آقای حدادعادل رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه هیئت رئیسه مجلس، با معظم له دیدار کردند.‌ در این دیدار آیت الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند: مجلس هفتم شورای اسلامی عاقلانه و حساب شده کار کرد و الحمدالله بهانه را از دست مخالفین گرفته است.‌

ایشان افزودند: ملاقات با مراجع برنامه حساب شده و واقع‌بینانه است، حکومت و انقلاب اسلامی، هم نمی‌تواند از مراجع و فقه و فقاهت جدا باشد، و ان شاءالله کارها بااین ملاقات و همیاری پیش برود.

معظم له فرمودند: البته در جمهوری اسلامی مجلس مهم‌ترین نهادی حکومتی است و انتظار زیادی هم از این نهاد می‌رود و اگرچه مشکلات تنها با مصوبات مجلس حل نمی‌شود ولی بخش عظیم کار بر عهده مجلس است.
ایشان همچنین خواستار رسیدگی ویژه به مشکلات شهر قم شدند و فرمودند: تنها تصویب بودجه کافی نیست بلکه باید مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات قم را هرچه سریعتر حل کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد نمایندگان در این مدت، گفت: تصور ما این است که مجلس هفتم یک فرصت مغتنمی برای اسلام و انقلاب است تا گام بلندتری برای تحقق اهداف انقلاب و منویات امام راحل برداشته شود.
حداد عادل افزود: تلاش نمایندگان این است که اگر موانع داخلی مجلس و تصورات دیگران، نسبت به مجلس برطرف شود، با برقراری ارتباط مستمر با مراجع و حوزه‌های علمیه از راهنمایی و نظرات بزرگان بیشتر استفاده کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم با کمک همه و در رأس آنها مراجع معظم تقلید بتوانیم اسلامیت مجلس را تحکیم کنیم و به مشکلات مردم هم رسیدگی بیشتری نمائیم.
 

برچسب ها :
captcha