دیدار معظم له با اقشار مختلف مردم

دیدار معظم له با اقشار مختلف مردم


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در جمع بسیجیان و دانشجویان سراسر کشور با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای ایجاد اختلاف در میان مردم، گروه‌ها و قومیت‌های مختلف، خواستار ‌هوشیاری و وحدت مردم ایران شدند.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در این دیدار با بیان برکات و نتایج ورود قرآن به زندگی انسان‌ فرمودند: کلید تمام خیرات، اسباب تمام سعادت‌ها و سرچشمه همه نیکی‌ها در قرآن است. آن روز که قرآن در میان مسلمانان است در همه عرصه‌ها، حضوری درخشان دارند.
ایشان با اشاره به آیه‌ای از قرآن مجید، «حبل الله» را قرآن کریم و عترت پیامبر اسلام ـ ص ـ ارزیابی کردند و افزودند: مسلمانان امروز باید دست به دست هم بدهند و به این ریسمان الهی چنگ بزنند. دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا در میان ما تفرقه ایجاد کنند. پیام وحدت را به همه جا برسانید. دشمنان گاهی قومیت‌ها را در آستانه انتخابات تحریک می‌کنند.
معظم له نامه رهبری در خصوص تجدید نظر در رد صلاحیت‌ برخی از کاندیدا‌ها را مد نظر قرار دادند و یادآور شدند: دشمنان پیش‌بینی‌هایی را برای انتخابات داشته‌اند که بحمدالله مقداری از آن خنثی شد. می‌خواستند شروع کنند که فلان شخص رد صلاحیت شده است و از خارج و داخل سر و صدا بلند کنند که رهبر هوشیار انقلاب آن را خنثی کرد. البته توطئه‌های دیگری هم وجود دارد. ملت ایران در ایام انتخابات باید بیدار باشد.
ایشان به ملت ایران توصیه کردند: نگذارید دست‌های تفرقه‌افکن شما را از یکدیگر دور کند. صحنه آزمایش مهم الهی را همه در پیش دارند. بحمدالله مردم ما از هوش بالایی برخوردارند و بدانید خدا هم کمک می‌کند. تجربه کرده‌ایم که در لحظات حساس خدا به کمک ایران می‌آید. البته ما باید قلب و نیت‌هایمان پاک باشد.

برچسب ها :
captcha