دیدار مسوولان سازمان استاندارد کشور با معظم له

دیدار مسوولان سازمان استاندارد کشور با معظم له


آیت  الله العظمی مکارم شیرازی مسوولان سازمان استاندارد کشور را حافظ جان مردم و حاملان اعتماد آنها دانست. آیت الله العظمی مکارم شیرازی عصر روز سه شنبه در دیدار مسوولان سازمان استاندارد کشور اظهار داشت: در جهانی زندگی می کنیم که افراد سود جو و متقلب کم نیست و متاسفانه به پیامد کار خود هم نگاه نمی کنند. در حالی که فعالیتهای این افراد سود جو در بحث دارو حتی به قیمت جان مردم تمام می شود. ‌

ایشان وظیفه سازمان استاندارد را حفظ جان مردم ارزیابی کرد و خطاب به مسوولان سازمان استاندارد کشور افزود: به همان اندازه که کار شما سنگین است اجر و ثواب شما نیز زیاد است.
معظم له جلب اعتماد مردم را سرمایه اصلی کار در نظاه اسلامی برشمرد و ادامه داد: کسی که توانسته است اعتماد مردم را جلب کند، ثروتمند واقعی است. سعی کنید اعتماد مردم را از بین نبرید. برخی از کالاها نشان استاندارد دارد ولی کیفیت لازم را ندارد.

ایشان یکی از مهمترین درآمدهای کشور را صادرات دانست و اظهار داشت: دشمنان سیاسی ما بدنبال از بین بردن اقتصاد ما هستند. یکی از راههای آنها تخریب صادرات ما از طریق ایراد وارد کردن به کیفیت‌هاست . کالاهای ایران بیش از سایر کشورهای دیگر زیر ذره بین است و به اندک بهانه‌ای ضربه می زنند.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان خاطر نشان ساخت: سازمان استاندارد کشور، نماینده مردم برای دفاع از سلامت آنهاست. مبادا برای ترحم به دیگران به حقوق ملت خیانت کنید.

برچسب ها :
captcha