سران عرب فهمیده اند سازگاری با رژیم صهیونیستی امکان ندارد

سران عرب فهمیده اند سازگاری با رژیم صهیونیستی امکان ندارد


‌ حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به حدیث اخلاقی دربارة نکوهش افراد دو چهره و دوزبان و لزوم پرهیز از آن فرمودند: باید بیشتر چهرة منافقین و حکومت های فاسد و دوچهره را بشناسیم و با هوشیاری کامل بر موازین اسلامی پافشاری کنیم.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به حدیث اخلاقی دربارة نکوهش افراد دو چهره و دوزبان و لزوم پرهیز از آن فرمودند: باید بیشتر چهرة منافقین و حکومت های فاسد و دوچهره را بشناسیم و با هوشیاری کامل بر موازین اسلامی پافشاری کنیم.

 

معظم له خاطرنشان ساختند: یکی از بزرگ ترین مشکل جوامع بشری امروز گسترش روح نفاق است و امروز چهره منافقان از هر زمان دیگر نمایان تر است.

 

ایشان افزودند: اگر غفلت کنیم در همه نفوذ می کنند جنایات نفوذی ها را در انفجار دفتر حزب جمهوری و دفتر نخست وزیری و به شهادت رساندن شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

 

معظم له با بیان اینکه بدترین گروه از نظر قرآن مجید، منافقین هستند و سخت ترین مجازات برای آنها ذکر شده، خاطرنشان کردند: بدبختانه دنیای امروز نیز دنیای منافقان شده است که نمونة بارز آن رژیم صهیونیستی می بینیم که با دارا بودن تعداد زیادی بمب اتمی و نپذیرفتن میثاق­های بین المللی و تن ندادن به احکام شورای امنیت و سازمان ملل مورد حمایت کامل غربی هاست.

 

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: آمریکا می گوید اختلاف ما با اسرائیل خانوادگی است و ما همه جانبه حمایت از آنان خواهیم کرد! اما وقتی به ایران می رسند می گویند احتمال بمب اتم می دهیم، لذا سیل تحریم ها را علیه جمهوری اسلامی سرازیر می کنیم این است معنی نفاق و دوچهره بودن.

 

معظم له افزودند: غربی ها وقتی در کشوری انتخاباتی برگزار می شود که نتیجه آن را به نفع خود رقم می زنند، می گویند صحیح است؛ اما انتخابات ایران چون به ضرر آنهاست، می گویند درست نیست این دنیای منافقان است!

 

ایشان اظهار داشتند: آنچه را که از دموکراسی و حقوق بشر به نفع آنها باشد، می پذیرند، اما آنچه که به ضرر آن هاست را نمی پذیرند.

 

معظم له بیان داشتند: بعضی از کشورهای عربی، نه انتخابات دارند نه دموکراسی و نه حقوق بشر، اما چون در مسیر منافع حکومت های منافق غربی حرکت می کنند، هیچ گاه مورد سؤال قرار نمی گیرند؛ اما غربی ها با ایران با این همه انتخابات و رعایت موازین دموکراسی همواره مخالفت می کنند.

 

خوشبختانه اخیرا سران عرب که در لیبی جمع شده بودند به این نتیجه رسیدند که هیچ گونه سازش با اسرائیل امکان پذیر نیست باید راه دیگری انتخاب کرد و این همان چیزی است که ما سالهاست به آن رسیده ایم آیا بر این گفته خود خواهند ایستاد؟

 

 

11/1/1389

 

 

برچسب ها :
captcha