بیانیه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بمناسبت فاجعه اخیر زاهدان

بیانیه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بمناسبت فاجعه اخیر زاهدان


‌ ‌ شجره خبیثه وهابیت افراطی بار دیگر یکی از ثمرات شوم و مرگبار خود را نشان داد و جمعی از عزیزان ما را در زاهدان به خاک و خون کشید، ترورهای کور و بزدلانه، کشتار وحشیانه و ریختن خون بیگناهان از تعلیمات مذهب ننگین و ضد بشری آنهاست‌

بسمه تعالی

شجره خبیثه وهابیت افراطی بار دیگر یکی از ثمرات شوم و مرگبار خود را نشان داد و جمعی از عزیزان ما را در زاهدان به خاک و خون کشید، ترورهای کور و بزدلانه و کشتار وحشیانه و ریختن خون بیگناهان که از تعلیمات مذهب ننگین و ضد بشری آنهاست که نه اهمیتی به خانه خدا می دهد نه بر صغیر و کبیر رحم می کنند نشانه روشنی از عمق فاجعه و بیگانگی آنها از اسلام و هر قانون بشری است.

و اینکه می بینیم قربانیان آنها همه از مسلمانان هستند رابطه ننگین آنها را با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی روشن می سازد.

ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت بزرگ و تبریک و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه و تقاضای شفا و بهبودی هر چه سریعتر مجروحین از درگاه خداوند بزرگ، از همه ساکنان این منطقه مصراً می خواهیم که اجازه ندهند این حادثه سبب اختلاف و درگیری پیروان مذهب شیعه و اهل سنت گردد که این امر آرزوی اصلی همان جنایتکاران است.

و نیز از مسئولین محترم کشوری می خواهیم که با قدرت و سرعت عاملان اصلی و همکاران آنها را شناسایی کرده، هر چه زودتر به سزای اعمالشان برسانند و ریشه های این جنایات هولناک را بخشکانند که مردم هیچگونه کوتاهی در این راه را نمی پذیرند. ان ربک لبالمرصاد.

 

برچسب ها :
captcha