هشدار معظم له به گسترش فعالیت فرقه های نوظهور و عرفان های دروغین

هشدار معظم له به گسترش فعالیت فرقه های نوظهور و عرفان های دروغین


امروز سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره ای گوناگونی کمر به مقابله با اسلام و مذهب اهل‌بیت علیهم السلام بسته‌اند چرا که امروز اسلام رنگ ضد استکبار به خود گرفته است‌

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در جمع روسای مراکز تربیت معلم و آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در مدرسه علمیه امام امیرالمومنین (علیه السلام) قم، با اشاره به خطبه 201 نهج‌البلاغه فرمودند: در دوره‌ای مذهب تنها جنبه مذهبی داشت و مخالفانش هم به همان نسبت محدود بودند؛ اما عصر ما زمانی است که مذهب یعنی اسلام به ویژه مذهب اهل‌بیت علیهم السلام مزاحم جهان‌خواران و سیاستمداران دنیا شده و آنها در این راستا به میدان برای مبارزه آمده‌اند.

ایشان افزودند: امروز سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره ای گوناگونی کمر به مقابله با اسلام و مذهب اهل‌بیت علیهم السلام بسته‌اند چراکه امروز اسلام رنگ ضد استکبار به خود گرفته است.

معظم له  به شکل‌گیری فرقه‌های نوظهور شیطانی بر ضدّ اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام اشاره کردند و بیان داشتند: پس نباید تعجب کرد که فرقه‌های نوظهور شکل می‌گیرند و هرکدام ادعاهایی دارند تا این نظریه خود را که مذهب را باید با مذهب کوبید، عملی کنند. آنها می­دانند نمی­توانند علاقه به مذهب را ریشه­ کن کنند می­خواهند با مذاهب ساختگی مذهب راستین را بکوبند.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به نحوه شکل‌گیری فرقه ضاله وهابیت اظهار داشتند: تاریخچه فرقه ضاله وهابیت را ببینید که چه کسانی از آنها حمایت می‌کنند و پایگاه آنها کجا است. در دامان انگلستان پرورش یافتند و در آغوش آمریکا زندگی می­کنند و دست به آنها بزنی صدای کنگره آمریکا بلند می­شود.

ایشان هدف از شکل‌گیری فرقه‌های نوظهور و ضاله را متزلزل‌ ساختن ایمان و اعتقاد جوانان و تهی‌کردن پشت انقلاب عنوان کردند و افزودند: چیزی که جنگ هشت‌ساله را اداره کرد ایمان و اعتقاد مردم بود، زیرا زمانی که انقلاب شد مملکت از هم متلاشی شده بود و امکانات و نیروی دفاعی وجود نداشت.

معظم له فرمودند: در آن زمان امام راحل با ابتکار خود از نیروی مذهبی جوانان و مردم استفاده کرد و این بود که همه مردم به سمت جبهه‌ ها روانه شدند.

ایشان تصریح کردند: دشمنان با وسایلی چون سایت‌های مبتذل، ایجاد شبهات، مواد‌مخدر و ساختن فرقه‌های نوظهور آمدند تا این شور و ایمان را از ما بگیرند.

ایشان بیان داشتند: اگر این نیرو از دست ما برود حمله نظامی دشمن آسان است و امروز به این خاطر دشمن به ما حمله نمی‌کند که می‌بیند اگر این کار ار انجام دهد جان بر کفان بسیجی و غیر بسیجی به میدان می آیند.

ایشان خاطرنشان کردند: جوانان ما مثل سربازان آمریکایی نیستند که در جنگ­های ناجوانمردانه عراق بیمار روانی شوند و بترسند آنها همواره با شادابی از اسلام دفاع می‌کنند و تا زمانی که این نیرو ایمان در میان جوان ما وجود داشته باشد پیروزیم و در دنیا به عنوان قدرت قابل ملاحظه‌ای شناخته می‌شویم.

 

برچسب ها :
captcha