اسامی شرکت کنندگان مسابقه رساله نویسی فقهی سال تحصیلی 97-98

اسامی شرکت کنندگان مسابقه رساله نویسی فقهی سال تحصیلی 97-98


هرساله زیر نظر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، برای تعطیلات تابستانی، مسابقه رساله نویسی فقهی برگزار می شود که در این مسابقه به برندگان ، جوایز ویژه ای اختصاص می یابد. امسال نیز برای دوازدهمین سال پیاپی این مسابقه علمی برگزار گردید. طرح یاد شده فرصتی است تا فضلا بتوانند شیوه های استنباط فقهای پیشینیان را به کار بندند تا حدی که این ممارست مبدل به ملکه شود‌

هرساله زیر نظر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، برای تعطیلات تابستانی، مسابقه رساله نویسی فقهی برگزار می شود که در این مسابقه به برندگان ، جوایز ویژه ای اختصاص می یابد. امسال نیز برای دوازدهمین سال پیاپی این مسابقه علمی برگزار گردید. طرح یاد شده فرصتی است تا فضلا بتوانند شیوه های استنباط فقهای پیشینیان را به کار بندند تا حدی که این ممارست مبدل به ملکه شود. در واقع این پروژه ، برای کارورزی  طراحی شده است تا فضلا در مرحله ی تحلیل های عقیم و بی ثمر نظری نمانند و به اصطلاح از مرحله عالم ثبوت به مرحله عالم اثبات منتقل شده ؛ با عینیت های فقه در جریان زندگی به دادوستد بپردازند.
  مجددا تاکید می کنیم مسابقه رساله نویسی فقهی، شاهراهی است که از طریق آن می توان استعدادها را شکوفا کرد به گونه ای که ملکه اجتهاد در فضلا پدیدار گردد و ببالد تا آنجا که بتوانند از حریم مکتب فقهی اهل بیت مرزبانی کنند. حوزه علمیه راهی جز تقویت بنیه علمی نیروهای خود برای غلبه بر چالشها در پیش رو ندارد.
شاید در طول دوازده سال برگزاری این مسابقه، این اولین بار است که دوستان تا این حد زحمت بر خود هموار کرده تا در یک رقابت نزدیک برنده این مسابقه فقهی شوند.
وظیفه خود می دانیم که از طرف همه فضلای درس و خاصه کسانی که در این مسابقه علمی- پژوهشی شرکت کرده اند، از استاد عالیقدر و گرانمایه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی که با وجود کثرت اشتغالات مرجعیت و تدریس و تحقیق، کمر همت به  پرورش علمی آنان بسته، تشکر جانانه کنیم.
امید است این تلاش سترگ استاد بزرگوار، هرچه بیشتر به برگ و بار بنشیند که بی شک مورد توجه ولیّ عصر (ارواحنا فداه) قرار خواهد گرفت.
واما نام برندگان مسابقه :  
الف) گروه اول:
1) سید محمدمهدی توکل؛
2) محمدصادق فیاض.
ب) گروه دوم:
1) ابوالفضل سلطان محمدی؛
2) محمدرضا فقیهی؛
3) ؛ حسین سلطان محمدی؛
4) حسین شاکراردکانی؛
5) سید حسین نوری؛
6) علی جهانگیری.
ج) گروه سوم:
1) سید مجتبی موسوی؛
2) محمدعلی ناصری؛
3) علی داداش بهمنی؛
4) سید جواد حسینی؛
5) سید احمد میرشریفی؛
6) مجتبی میرزایی؛
7) غلام رضا حسنی؛
8) محمد زاهدی مقدم؛
9) حسین مطهری محب؛
10) علی سلطان محمدی؛
11) حبیب الله رجایی زاده هرندی؛
12) عباس غلامی؛
13) باب الله بهمنی بابلی؛
14) سید رضا قاسم زاده؛
15) رضا نیک خصال؛
16) سید رضی قادری؛
17) محمد مهدی بهجت پور؛
18) مجید عموری؛
14) ابراهیم عسکری؛
15) مهدی شریفی؛
16) سید عیسی هاشم.

مجری طرح:
دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
 (دامت برکاته)
محمداکرم مردانی پور
 

captcha