انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر

انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر


عجیب تر از همه سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت است؛ اگر یک نفر از اینها در ایران بود دادشان بلند می‌شد، 37 نفر به قتل می رسند اما در پی این جنایت سر و صدای چندانی راه نیفتاد چراکه اینها گاه شیرده هستند و اگر گاهی اوقات لگدی هم زد نباید با آن ها کاری داشت‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، جنایت آل سعود در اعدام و قتل دسته‌جمعی 37 فعال مذهبی و اجتماعی که چند نفرشان اهل علم و جمعی نیز از شیعیان خالص بودند را شدیدا محکوم کردند.

معظم له فرمودند: آل سعود بدون این که اینها را محاکمه کند و یا محاکمه شان علنی باشد، بیرحمانه آنها را به شهادت رساندند.

ایشان با بیان این که سابقه این جمعیت معلوم است، تصریح کردند: اساس وهابیت بر کشتن انسان های بیگناه است؛ در کتب شان نیز این مساله وجود دارد، آنها غیر خودشان را مستحق قتل می دانند و با بهانه های واهی زوار قبور بزرگان را محکوم به قتل می کنند.

معظم له افزودند: اخیرا این موضوع علاوه بر جنبه مذهبی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده است و هر کس را که احتمال دهند بر ضدشان باشد را تحت فشار شدید قرار می دهند و او را به شدیدترین نحو تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار می دهند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی یادآورشدند: عجیب تر از همه سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت است؛ اگر یک نفر از اینها در ایران بود دادشان بلند می‌شد، 37 نفر به قتل می رسند اما در پی این جنایت سر و صدای چندانی راه نیفتاد چراکه اینها گاه شیرده هستند و اگر گاهی اوقات لگدی هم زد نباید با آن ها کاری داشت.

معظم له تاکید کردند: دولت مردان آمریکایی بردگان پول های کثیف هستند که چشم خود را روی هم می گذارند وگاهی اوقات توجیه هم می کنند و می گویند اینها تشخیص داده اند که مجرم هستند و مجازات شان کرده‌اند!

ایشان فرمودند: ما این جنایت بسیار فجیع را شدیدا محکوم می کنیم و امیدواریم به زودي انتقام آن ها از آل سعود گرفته شود.

captcha