انقلاب اسلامی را از نعمت‌های الهی به مردم ایران دانستند

انقلاب اسلامی را از نعمت‌های الهی به مردم ایران دانستند


امروزه دشمنان برای پیروزی در تهاجم فرهنگی خود خانواده ها را نشانه گرفته‌اند و با استفاده از هزاران سایت و شبکه ماهواره ای مبتذل به اندیشه و عقاید جوانان حمله ور شده‌اند.‌

آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی پنج شنبه شب در حرم مطهر امام رضا(ع) انقلاب اسلامی را از نعمت‌های الهی به مردم ایران دانستند.
آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی پنج‌شنبه‌ شب، یازدهم مردادماه در جمع زایران آستان قدس رضوی فرمودند: آزادی، امنیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت‌های الهی که خداوند به ملت ایران عرضه داشته است.
ایشان قدردانی از نعمت‌های خداوند را از راه‌های استمرار آن دانستند و با استناد به حدیثی از ائمه معصومین(ع) اظهار داشتند: گناه و نافرمانی از خداوند از عوامل از بین برنده نعمتهاست.
معظم له تربیت درست فرزندان را نوعی شکر نعمت دانسته و خواستار دقت و توجه بیشتر والدین در برابر ابزارهایی مانند ماهواره و سایت‌های اینترنتی شدند.
ایشان فرزند صالح را بازوی پرتوان پدر و مادر معرفی و خاطرنشان کردند: امروزه دشمنان برای پیروزی در تهاجم فرهنگی خود خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند و با استفاده از هزاران سایت و شبکه ماهواره‌ای مبتذل به اندیشه و عقاید جوانان حمله‌ور شده‌اند.
معظم له، جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین لطف خداوند به مردم ایران دانسته و فرمودند: پیش از انقلاب برای ورود و سخنرانی در یک دانشگاه باید از هزاران ترفند استفاده می‌کردیم؛ ولی هم اکنون جوانان دیندار به صورت خودجوش با برگزاری مراسم اعتکاف تأثیر این انقلاب را به جهانیان نشان دادند.
گفتنی است، آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی که برای انجام کارهای علمی و زیارت بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد سفر کرده اند، در طول مردادماه نماز جماعت مغرب و عشا را در صحن جامع رضوی حرم امام رضا(ع) اقامه می‌نمایند.

برچسب ها :
captcha