پیام معظم له به منظور شرکت اقشار مختلف مردم در راهپیمایى روز 22 بهمن

پیام معظم له به منظور شرکت اقشار مختلف مردم در راهپیمایى روز 22 بهمن


بهمن سالروز پیروزى انقلاب و نشانه زنده بودن انقلاب و نظام جمهورى اسلامى است. بیگانگان خیال مى کردند انقلابى بى حساب و کتاب به ثمر رسیده و به خیال خام خودشان پس از 3 یا 4 سال سقوط مى کند و عمر آن به پایان مى رسد; ولى اکنون مى بینند که بعد از حدود 30 سال استوارتر و محکم تر از قبل سر پاى خود ایستاده است.‌

حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى در ابتداى درس خارج فقه خود در روز یکشنبه به مناسبت ایام انقلاب فرمودند:

بهمن سالروز پیروزى انقلاب و نشانه زنده بودن انقلاب و نظام جمهورى اسلامى است. بیگانگان خیال مى کردند انقلابى بى حساب و کتاب به ثمر رسیده و به خیال خام خودشان پس از 3 یا 4 سال سقوط مى کند و عمر آن به پایان مى رسد; ولى اکنون مى بینند که بعد از حدود 30 سال استوارتر و محکم تر از قبل سر پاى خود ایستاده است.

معظم له به جوسازى هاى دشمنان علیه نظام اشاره کردند و فرمودند: دشمنان تصور مى کنند که رسانه هاى داخلى در این امر اغراق مى کنند و واقعیات را نشان نمى دهند در حالى که راهپیمایى 22 بهمن یک امر خودجوش و صد درصد مردمى است و این مردم مشتاق اند که با مشت هاى گره کرده وفادارى خود را به نظام جمهورى اسلامى اعلام مى کنند.

ایشان حضور یکپارچه آحاد مردم را در راهپیمایى روز 22 بهمن یک امر ضرورى و در عین حال بسیار مؤثر دانسته و فرمودند: گرچه شرکت در راهپیمایى در ظاهر یک امر بسیار ساده اى است ولى در وراى این ظاهر ساده پیامدهاى بسیار ارزشمندى براى کشور و نظام دارد و مى تواند با برگزار شدن هر چه باشکوه تر آن نقشه هاى شوم دشمنان را باطل نموده، سبب یأس دشمنان مى گردد.

برچسب ها :
captcha