بیانیه معظم له درباره انتخابات نهمین دوره ریاست جمهورى

بیانیه معظم له درباره انتخابات نهمین دوره ریاست جمهورى


ملّت رشید و با ایمان ما به خوبى مى دانند که انتخاباتى سرنوشت ساز و امتحان بزرگ دیگرى در پیش دارند و تمام قرائن نشان مى دهد که هر گونه سُستى و کوتاهى در این امر ممکن است خطرات مهمّى در پیش داشته باشد.‌

بسم الله الرحمن الرحیم

ملّت رشید و با ایمان ما به خوبى مى دانند که انتخاباتى سرنوشت ساز و امتحان بزرگ دیگرى در پیش دارند و تمام قرائن نشان مى دهد که هر گونه سُستى و کوتاهى در این امر ممکن است خطرات مهمّى در پیش داشته باشد.

بنابراین جاى هیچ گونه تردید نیست که شرکت در این انتخابات و حضور در پاى صندوق هاى رأى از تکالیف الهى است و همه بدون استثناء وظیفه شرعى و ملّى دارند در این انتخابات شرکت کنند تا دشمنانى را که در کمین نشسته اند، مأیوس سازند و عزّت و شرف این کشور اسلامى را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.

همچنین لازم است تمام کاندیداهاى محترم به دوستان خود قویاً توصیه کنند که در باقیمانده مدّت تبلیغات از هر گونه تخریب اشخاص یا زیر سؤال بردن پیشرفت هاى کلان کشور خوددارى نمایند. چرا که این کار خلاف شرع بیّن است. و در مورد انتخاب اصلح سوابق اشخاص و اطرافیان آنها و زمینه هاى اجتماعى را در نظر بگیرند و با مشورت با پیشکسوتان به دور از وسواس و تردید فردى قوى و متعهد را برگزینند و به او رأى دهند. به یقین اگر نیّات ما صاف و قلب ما پاک و عارى از هوا و هوس باشد، دست یارى خداوند بر سر ما خواهد بود و مضیقه و تنگنایى ان شاء الله در پیش نخواهیم داشت.

والسلام علیکم و رحمة الله

برچسب ها :
captcha