راه اندازی شبکه ماهواره ای برای ترویج مکتب اهل بیت

راه اندازی شبکه ماهواره ای برای ترویج مکتب اهل بیت


حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواستار راه اندازی شبکه ماهواره ای، برای ترویج مکتب اهل بیت(ع) در جهان شد و گفتند: هر گونه سهل انگاری در استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی روز، مسؤولیت دارد؛ زیرا روز قیامت به دلیل عدم استفاده از این ابزار از ما بازخواست خواهد شد‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له به نقل از خبرگزاری رسا، ایشان  25 تیرماه، در مراسم رونمایی از نسخه جدید پایگاه اینترنتی مدرسه الامام امیرالمؤمنین، با اشاره به گسترش فرهنگ اطلاع رسانی در کشور گفتند: نباید به وضع موجود اکتفا کرد، باید با بهره گیری از امکانات و ابزار روز در فضای رسانه ای گام های مؤثری برداشت.

ایشان با اشاره به تحول جهانی تصریح کردند: امروزه جهان در حال پیشرفت است و باید با استفاده از ابزار روز و رسانه، تحول جهانی را دنبال کرد.

معظم له با بیان این که دشمنان با بکارگیری ابزار رسانه در پی دست یابی به اهداف شوم خود هستند، خاطر نشان کرد: باید از ابزار رسانه به نشر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و سازندگی جهان سوم بهره گیریم و از این که دشمنان، ابزار رسانه را برای اهداف شوم بکار می گیرند، مانعی برای استفاده ما نیست.

آیة الله مکارم شیرازی تصریح کردند: هر گونه سهل انگاری در استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی روز، مسؤولیت دارد؛ زیرا روز قیامت به دلیل عدم استفاده از این ابزار از ما بازخواست خواهد شد.

ایشان با اشاره به راه اندازی نسخه جدید پایگاه اینترنتی مدرسه الامام امیرالمؤمنین(ع) بیان داشتند: امیدواریم این پایگاه اینترنتی سبب گسترش اسلام و مبانی مذهب اهل بیت(ع) در دنیا باشد و حوزه علمیه قم در این مسأله از پیشگامان بوده و به موقع متوجه شد که رسانه جدید و استفاده از پایگاه های اینترنتی بسیار راه گشا است.

معظم له در ادامه گفتند: این پایگاه می تواند به بسیاری از سؤالات جوانان پاسخ دهد، بسیاری از مشکلات را برطرف و در مسیر گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) راه بسپرد.

ایشان گفتند: ما در انتظار این هستیم که بتوانیم شبکه ای تلویزیونی ایجاد کرده تا از طریق ماهواره، مکتب اهل بیت(ع) را به مخاطبان منتقل کنیم.

برچسب ها :
captcha