طوفانى از فحش و دشنام و توهین در برابر یک حرف حساب

طوفانى از فحش و دشنام و توهین در برابر یک حرف حساب


در اخبار اعلام کردیم که مرجع بزرگ ما بعد از اطلاع از پخش کتاب هاى ضد شیعه از سوى وهابیون در مراسم حج، این کار غیر انسانى را نکوهش کرده و از مفتى بزرگ سعودى دعوت نموده بودند که به جاى این کارهاى غیر منطقى یک مناظره دوستانه و منطقى در رسانه هاى معروف جهان اسلام ترتیب دهند‌

به دنبال این دعوت ناگهان موجى از سخنان رکیک و توهین وافتراء و دشنام از سوى سایت هاى مذهب وهابى از جمله «سنّى نیوز» به راه افتاد که نشانه روشن حقّانیت دعوت معظم له بود، زیرا این پیشنهاد چنین عصبانیتى ندارد، این همه فحش و ناسزا را نمى طلبد حتى در بعضى از بیانیه هاى آنها شاید بیش از پنجاه حرف زشت و توهین وجود داشت، اما معظم له کمترین پاسخى به آن نگفتند، زیرا بارها گفته اند ما تابع قرآن مجید هستیم که مى گوید: (ادْعُ إِلَى سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ)، ما تابع پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) هستیم که مى فرماید: افراد بد زبان و فحاش از اسلام واقعى دورند.

و در اینجا لازم مى دانم چند نکته به این «برادران فحاش و بد زبان» عرض کنم:

1. شور و غوغاى شما به ما نشان مى دهد که ایشان روى نقطه اصلى درد دست گذارده اند و با موفقیت تمام آن را به همگان نشان داده اند.

2. خوب بود به جاى این همه بدگویى و تهمت و افترا به سؤالات منطقى معظم له پاسخ مى دادید، ایشان فرمودند:

چرا حرمین شریفین که متعلق به همه مسلمین است پایگاه تبلیغاتى مذهب وهابیت که اکثریت قاطع اهل سنت و همه شیعیان با آن موافق نیستند، شده است ؟

چرا شما صدهزار کتاب بر ضد شیعه منتشر مى کنید اما اجازه نمى دهید فقط یک هزار کتاب در پاسخ منطقى به شبهات شما منتشر شود، ازچه مى ترسید ؟

چرا به شیعیان که مانند سایر حجاج به عنوان ضیوف الرحمان و میهمانان خانه خدا به عربستان آمده اند و دولت شما با دادن ویزا از آنها دعوت کرده، توهین مى کنید و تهمت مى زنید، هیچ عاقلى در برابر میهمان خدا و میهمان کشورش این کار را مى کند ؟

3. خوب است به جاى این روش هاى نادرست به سراغ مناظره علمى و منطقى و دوستانه سران دو مذهب شیعه و وهابى بروید تا حقایق بر همه روشن شود.

حقیقت این است، چون دیدم معظم له در برابر آن سیل دشنام و بدگویى و افترا سکوت کردند برخود لازم دیدم این پیام را به آنها بدهم .

 

والسلام

مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له

برچسب ها :
captcha