داد مردم از گرانی ها بلند است | قوه قضاییه قاطعانه با قاچاق و سوء استفاده های مالی برخورد کند

داد مردم از گرانی ها بلند است | قوه قضاییه قاطعانه با قاچاق و سوء استفاده های مالی برخورد کند


واقعا عده ای از مردم فریاد می زنند؛ دولت از یکسو گران می کند و برخی از مردم هم از سوی دیگر در تهران تعدادی از مراکز و رستوران ها به دلیل گرانی ها تعطیل شده اند، این وحشتناک است!‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، یاد و خاطره آیت الله شهید مطهری را گرامی داشتند.

ایشان با تبریک روز معلم، به تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله مطهری پرداختند و گفتند: ما با استاد مطهری رفاقت داشتیم، مدتی در زندان 15 خرداد شب و روز با هم بودیم و خاطراتی با ایشان داریم.

معظم له با بیان این که شهید مطهری شخصیتی شجاع، عالمی فرزانه و دلسوز برای اسلام بود، گفتند: صفات برجسته ای در ایشان بود که جمع آن شاید نادر باشد، امیدواریم خدای متعال روح ایشان را غریق رحمت واسعه خویش قرار دهد و بر علو مقام و درجات ایشان بیفزاید.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که داد مردم از گرانی ها و تورم بلند است، گفتند: واقعا عده ای از مردم فریاد می زنند؛ دولت از یکسو گران می کند و برخی از مردم هم از سوی دیگر.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به وضعیت نابسامان و بغرنج بازار گوشت، بیان داشتند: در تهران تعدادی از مراکز و رستوران ها به دلیل گرانی ها تعطیل شده اند، این وحشتناک است!

معظم له با بیان این که دست های مافیایی وحشتناکی برای قاچاق درکار است، خطاب به رییس جدید قوه قضاییه، تاکید کردند: شما با آن شجاعتی که دارید، آستین را بالا بزنید و با دو چیز شدیدا مبارزه کنید، نخست قاچاق گوشت و گوسفند، دوم سوء استفاده های کلانی که صورت می گیرد.

ایشان ادامه دادند: در خبرها آمده بود که یک نفر با همدستی افرادی در یک بانک، 500 میلیون دلار ارز 4200 تومانی برای واردات گرفته و تمام آن را در بازار به فروش رسانده است! چه کسی است که این طور جرات می کند؛ معلوم می شود که تنها نیست و عده ای همدست دارد؛ قوه قضاییه باید با این دو گروه شدید مبارزه کند.

معظم له ابراز داشتند: قوه قضاییه با درایتی که دارد با ریشه های این مسائل برخورد کند، با گرفتن یک کاسب و تاجر جز مشکلی حل نخواهد شد، اینها مبارزه با معلول است، باید سراغ علت اصلی رفت.

ایشان تصریح کردند: با شجاعتی که در آقای رئیسی سراغ داریم امیدواریم با دقت و سرعت و به صورت جداگانه به این مساله رسیدگی کنند تا جلوی این سوء استفاده ها گرفته شود.

captcha